B2B Marketing
Danh sách Tài liệu
-
Report Môn B2B Marketing | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
9 5 lượt tải 4 trangReport Môn B2B Marketing. Tài liệu được sưu tầm gồm 4 trang, giúp bạn ôn tập tốt hơn. Mời các bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: B2B MarketingDạng: Báo cáoTác giả: Linh Giang3 tuần trước -
B2B Marketing Strategy Proposal | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
17 9 lượt tải 17 trangWe aim to empower International University – HCMC with cutting-edge, reliable computing solutions to enhance teaching, learning, and administration efficiency when IU’s requirements are robust and future-ready infrastructure tailored with scalable, secure, and energy-efficient solutions. Tài liệu được sưu tầm gồm 17 trang, giúp bạn ôn tập tốt hơn. Mời các bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: B2B MarketingDạng: Tài liệuTác giả: Linh Giang3 tuần trước -
Midterm review: Key Concepts | Môn B2B Marketing - Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
15 8 lượt tải 14 trangB2B marketing focuses on personal selling, relationship management, and systembased sales rather than product-driven marketing. Tài liệu được sưu tầm gồm 14 trang, giúp bạn ôn tập tốt hơn. Mời các bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: B2B MarketingDạng: Tài liệuTác giả: Linh Giang3 tuần trước -
An Examination Of The Nature Of Trust In Buyer-Seller Relationship | Bài tiểu luận học phần B2B Marketing | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
220 110 lượt tải 4 trangThe Three-wave mailing approach collects information, statements and data of respondents in one database enabling the researchers to gather all answers at a time. Moreover, all answers are easily reviewed to change or to replace when moving to another part of the survey. Meanwhile, sending reminder emails by The Three-wave approach to participants who have already been invited to the second portion of the questionnaire but have not yet responded is somewhat complicated. If a participant wants to skip a wave or join later, it could be challenging in surveys with more than two waves. Additional filters are required in this situation. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: B2B MarketingDạng: Tiểu luậnTác giả: 0136_Trần Thảo Vy11 tháng trước