Marketing strategy

8 2 tài liệu
Danh sách Tài liệu :
  • TOP 200 câu hỏi trắc nghiệm ôn tập học phần Marketing strategy | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh

    5 3 lượt tải 42 trang

    Which strategy involves introducing new products to existing markets to achieve growth? When entering a new market, a company should consider which of the following to minimize risk? Which strategy is often used to maximize cash flow from declining products? Which factor is least likely to influence the successful implementation of a marketing strategy? What is a primary benefit of using a cross-functional team in strategy implementation? Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời bạn đón xem. 

    4 ngày trước
  • A shared-transportation mobile app continuance model: The moderating effects of brand awareness | Bài tiểu luận học phần Marketing strategy | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh

    6 3 lượt tải 9 trang

    The ECT, provided by Oliver (1980), is a renowned cognitive theory that aims to provide an explanation of satisfaction obtained from the post-purchase and post-adoption processes. Rather than that mentioned, ECT is about to analyze four primary constructs which are expectations, perceived performance, disconfirmation of beliefs, and satisfaction. After that, the ECM of Internet system continuance (Bhattacherjee, 2001) which is being constructed from the ECT, focuses on explaining the post-adoption behavior, which then has been used and modified by extensive current research in the technology post-acceptance behavior (Oghuma et al., 2016; Purohit et al., 2022). Due to several similarities, it suggests that IS user continuation decisions and consumers' repurchase decisions are comparable. The model strengthens the disparity between pre-consumption (ex-ante) and post-consumption (ex-post) acceptance. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời bạn đón xem. 

    5 ngày trước