Marketing strategy
Danh sách Tài liệu :
-
Company name: VinWonders | Bài báo cáo nhóm học phần Marketing Strategy | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
33 17 lượt tải 31 trangVinWonders established an excellent team of high-quality human resources in terms of knowledge, professionalism, foreign language competence, communication skills, behavior, and managing situations. The company achieves this through an advanced and compassionate human resource management model that emphasizes training and usage. This approach is critical to the company’s aspiration of three times more income in 2021 than they did in 2020. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Marketing strategyDạng: Báo cáoTác giả: 0136_Trần Thảo Vy1 tháng trước -
TOP 200 câu hỏi trắc nghiệm ôn tập học phần Marketing strategy | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
36 18 lượt tải 42 trangWhich strategy involves introducing new products to existing markets to achieve growth? When entering a new market, a company should consider which of the following to minimize risk? Which strategy is often used to maximize cash flow from declining products? Which factor is least likely to influence the successful implementation of a marketing strategy? What is a primary benefit of using a cross-functional team in strategy implementation? Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Marketing strategyDạng: Trắc nghiệm, Đáp ánTác giả: 0136_Trần Thảo Vy1 tháng trước -
A shared-transportation mobile app continuance model: The moderating effects of brand awareness | Bài tiểu luận học phần Marketing strategy | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
34 17 lượt tải 9 trangThe ECT, provided by Oliver (1980), is a renowned cognitive theory that aims to provide an explanation of satisfaction obtained from the post-purchase and post-adoption processes. Rather than that mentioned, ECT is about to analyze four primary constructs which are expectations, perceived performance, disconfirmation of beliefs, and satisfaction. After that, the ECM of Internet system continuance (Bhattacherjee, 2001) which is being constructed from the ECT, focuses on explaining the post-adoption behavior, which then has been used and modified by extensive current research in the technology post-acceptance behavior (Oghuma et al., 2016; Purohit et al., 2022). Due to several similarities, it suggests that IS user continuation decisions and consumers' repurchase decisions are comparable. The model strengthens the disparity between pre-consumption (ex-ante) and post-consumption (ex-post) acceptance. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Marketing strategyDạng: Tiểu luậnTác giả: 0136_Trần Thảo Vy1 tháng trước