Marketing strategy
Danh sách Tài liệu
-
Marketing Plan Analysis: Kotex "Xui hay Vui" Campaign Insights | Môn Marketing strategy - Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
9 5 lượt tải 8 trangAccording to the book "Marketing Management" by Philip Kotler and Kevin Keller, a marketing plan is a written document that summarizes what the marketer has learned about the marketplace and indicates how the firm plans to reach its marketing objectives. Tài liệu được sưu tầm gồm 8 trang, giúp bạn ôn tập tốt hơn. Mời các bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Marketing strategyDạng: Tài liệuTác giả: Linh Giang2 ngày trước -
Report Môn Marketing strategy | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
12 6 lượt tải 31 trangVinWonders established in 2018 which is a theme park network owned and operated by Vinpearl, a Vietnamese hospitality company. It may be found in various cities throughout Vietnam, including Hanoi, Phu Quoc, and Nha Trang. Built on the idea of a theme park chain, with a minimum area of 50 hectares or more in each zone, focused on major towns and tourist destinations. Tài liệu được sưu tầm gồm 31 trang, giúp bạn ôn tập tốt hơn. Mời các bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Marketing strategyDạng: Báo cáoTác giả: Linh Giang2 ngày trước -
Chapter 2 Developing Marketing Strategie | Môn Marketing strategy - Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
5 3 lượt tải 29 trangTOP câu hỏi trắc nghiệm Chapter 2 Developing Marketing Strategie Môn Marketing strategy. Tài liệu được sưu tầm gồm 29 trang, giúp bạn ôn tập tốt hơn. Mời các bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Marketing strategyDạng: Tài liệu, Trắc nghiệmTác giả: Linh Giang2 ngày trước -
Sample exam paper | Môn Marketing strategy - Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
5 3 lượt tải 3 trangSince the end of the 1970s, Espace Loggia design has been innovating to offer durable solutions for interior layouts and space-saving arrangements. Tài liệu được sưu tầm gồm 3 trang, giúp bạn ôn tập tốt hơn. Mời các bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Marketing strategyDạng: Tài liệuTác giả: Linh Giang2 ngày trước -
Company name: VinWonders | Bài báo cáo nhóm học phần Marketing Strategy | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
227 114 lượt tải 31 trangVinWonders established an excellent team of high-quality human resources in terms of knowledge, professionalism, foreign language competence, communication skills, behavior, and managing situations. The company achieves this through an advanced and compassionate human resource management model that emphasizes training and usage. This approach is critical to the company’s aspiration of three times more income in 2021 than they did in 2020. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Marketing strategyDạng: Báo cáoTác giả: 0136_Trần Thảo Vy10 tháng trước -
TOP 200 câu hỏi trắc nghiệm ôn tập học phần Marketing strategy | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
212 106 lượt tải 42 trangWhich strategy involves introducing new products to existing markets to achieve growth? When entering a new market, a company should consider which of the following to minimize risk? Which strategy is often used to maximize cash flow from declining products? Which factor is least likely to influence the successful implementation of a marketing strategy? What is a primary benefit of using a cross-functional team in strategy implementation? Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Marketing strategyDạng: Trắc nghiệm, Đáp ánTác giả: 0136_Trần Thảo Vy10 tháng trước -
A shared-transportation mobile app continuance model: The moderating effects of brand awareness | Bài tiểu luận học phần Marketing strategy | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
156 78 lượt tải 9 trangThe ECT, provided by Oliver (1980), is a renowned cognitive theory that aims to provide an explanation of satisfaction obtained from the post-purchase and post-adoption processes. Rather than that mentioned, ECT is about to analyze four primary constructs which are expectations, perceived performance, disconfirmation of beliefs, and satisfaction. After that, the ECM of Internet system continuance (Bhattacherjee, 2001) which is being constructed from the ECT, focuses on explaining the post-adoption behavior, which then has been used and modified by extensive current research in the technology post-acceptance behavior (Oghuma et al., 2016; Purohit et al., 2022). Due to several similarities, it suggests that IS user continuation decisions and consumers' repurchase decisions are comparable. The model strengthens the disparity between pre-consumption (ex-ante) and post-consumption (ex-post) acceptance. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Marketing strategyDạng: Tiểu luậnTác giả: 0136_Trần Thảo Vy10 tháng trước