Principles of Marketing
Danh sách Tài liệu :
-
New product development strategy for Phuc Long Coffee & Tea Co, Ltd | Bài tiểu luận nhóm học phần Principles of Marketing | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
82 41 lượt tải 24 trangPhuc Long possesses their own farm system and factory with modern equipment, so they take the initiative in obtaining raw materials. That seems to be an advantageous effect on not only Phuc Long themselves by easily controlling the prices and resources supplying but also customers as they can buy drinks at a lower price compared with other prestigious brands. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Principles of MarketingDạng: Tiểu luậnTác giả: 0136_Trần Thảo Vy1 tháng trước -
Đề thi học phần Principles of Marketing năm 2016 | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
44 22 lượt tải 7 trangApart from retaining good customers, most marketers want to constantly increase their "share of customer." What does this mean in marketing terms? As part of the rapid globalization of today's economy, companies are selling more domestically produced goods in international markets and ________? Nam has been directed to study the actors close to a company that affect its ability to serve its customers, such as the company, suppliers, marketing intermediaries, customer markets, competitors, and publics. In this instance, Nam has been directed to study the ________ of the company? Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Principles of MarketingDạng: Đề thiTác giả: 0136_Trần Thảo Vy1 tháng trước -
Giáo trình học phần Principles of Marketing | Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
26 13 lượt tải 10 trangEmploying the interactive learning and problem-based teaching approach, this course emphasizes the interaction between lecturers and students. The lecture materials will be uploaded in Blackboard to help the students to preview the materials and to concentrate on listening and critical thinking during the lecture. This will help students to interact with the lecturer during the classroom. The sessions for presentations and discussions comprise company case studies as well as answering some theoretical and conceptual questions, which help the students to see how the concepts are applied in the real international business context. Students will present the case to the class and discuss with the peers. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời bạn đón xem.
Danh mục: Trường Đại học Quốc tế, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí MinhMôn: Principles of MarketingDạng: Giáo trìnhTác giả: 0136_Trần Thảo Vy1 tháng trước