G6- Advertising Across Cultures | Business culture | Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Thành phố HCM
Cultural Influences on Advertising: We will begin by examining how cultural values, beliefs, and norms influence advertising preferences and perceptions. From individualism vs. collectivism to high-context vs. low-context communication styles, we will discuss key cultural dimensions that shape advertising strategies.
Môn: Business Culture
Trường: Trường Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
Thông tin:
Tác giả:
Preview text:
lOMoAR cPSD| 40799667
G6- Advertising Across Cultures
Business Culture (Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh) lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67 lOMoARcPSD|407 996 67