1
4
9
6
3
7
5
2
0
8
Làm quen với dấu
nhân – Phép nhân
2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 1 0
Mỗi số hạng đều bằng 2, có 5 số hạng
Đếm từ 1 đến 10
Số hạng Số hạng Số hạng Số hạng Số hạng
What do you think?
You can begin with a brief statement, a question, or even
a riddle related to the day's lesson.
What do you think?
You can begin with a brief statement, a question, or even
a riddle related to the day's lesson.
x
x
1
3
6
8
4
9
7
5
2
0
Write a brief description here. Write a brief description here.
New Concepts
Concept 1 Concept 2
1
3
6
8
4
9
7
5
2
0
Write a brief description here. Write a brief description here.
New Concepts
Concept 1 Concept 2
Gấu con ham ăn
3 x 5
3 x 3 3 x 4
3 x 2
Câu hỏi: Viết phép nhân ứng với hình sau:
3 x 4
3 x 3 4 x 3
3 x 2
Câu hỏi: Nêu phép tính với hình vẽ sau
4 x 2 = 8
2 x 4 = 8
CÂU HỎI: Đâu là phép tính đúng
CÂU HỎI: Vẽ các chấm tròn thích hợp với phép
tính 3 x 2
What do you think?
You can begin with a brief statement, a question, or even
a riddle related to the day's lesson.
What do you think?
You can begin with a brief statement, a question, or even
a riddle related to the day's lesson.
đúng

Preview text:

4 5 6 Làm quen với dấu 2 0 1 nhân – Phép nhân 3 7 8 9 Đếm từ 1 đến 10 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 1 0 Số hạng Số hạng Số hạng Số hạng Số hạng
Mỗi số hạng đều bằng 2, có 5 số hạng What do you think?
You can begin with a brief statement, a question, or even
a riddle related to the day's lesson. What do you think?
You can begin with a brief statement, a question, or even
a riddle related to the day's lesson. x x 5 0 New Concepts 1 Concept 1 Concept 2 6
Write a brief description here.
Write a brief description here. 7 2 3 8 4 9 5 0 New Concepts 1 Concept 1 Concept 2 6
Write a brief description here.
Write a brief description here. 7 2 3 8 4 9 Gấu con ham ăn
Câu hỏi: Viết phép nhân ứng với hình sau: 3 x 2 3 x 5 3 x 3 3 x 4
Câu hỏi: Nêu phép tính với hình vẽ sau 3 x 2 3 x 4 3 x 3 4 x 3
CÂU HỎI: Đâu là phép tính đúng 2 x 4 = 8 4 x 2 = 8
CÂU HỎI: Vẽ các chấm tròn thích hợp với phép tính 3 x 2 What do you think?
You can begin with a brief statement, a question, or even
a riddle related to the day's lesson. What do you think?
You can begin with a brief statement, a question, or even đúng
a riddle related to the day's lesson.
Document Outline

  • Slide 1
  • Slide 2
  • Slide 3
  • Slide 4
  • Slide 5
  • Slide 6
  • Slide 7
  • Slide 8
  • Slide 9
  • Slide 10
  • Slide 11
  • Slide 12
  • Slide 13
  • Slide 14
  • Slide 15