Top 100 Games Teaching English - Tiếng Anh Căn Bản 1 | Trường Đại Học Phú Yên

Top 100 Games Teaching English - Tiếng Anh Căn Bản 1 | Trường Đại Học Phú Yên được sưu tầm và soạn thảo dưới dạng file PDF để gửi tới các bạn sinh viên cùng tham khảo, ôn tập đầy đủ kiến thức, chuẩn bị cho các buổi học thật tốt. Mời bạn đọc đón xem!

Trường:

Đại học Phú Yên 41 tài liệu

Thông tin:
31 trang 5 tháng trước

Bình luận

Vui lòng đăng nhập hoặc đăng ký để gửi bình luận.

Top 100 Games Teaching English - Tiếng Anh Căn Bản 1 | Trường Đại Học Phú Yên

Top 100 Games Teaching English - Tiếng Anh Căn Bản 1 | Trường Đại Học Phú Yên được sưu tầm và soạn thảo dưới dạng file PDF để gửi tới các bạn sinh viên cùng tham khảo, ôn tập đầy đủ kiến thức, chuẩn bị cho các buổi học thật tốt. Mời bạn đọc đón xem!

100 50 lượt tải Tải xuống
cha hiu
Use any pack of cards, such as "Uno" cards or playing cards, and play any card game. Write the
numbers of the cards on the board (vd 10,9 ,8 ) in a list. Next to each number, write a word you
would like the children to read or practice (e.g. 10 is big, 9 is small). When the children play one of
the cards during the game, they either read the correstponding word,or make a sentence using it.
For example, when a child plays a 10, she could say Elephants are big. Start off with easy words,
and while they are playing, change some of the words, gradually making them more difficult and
introducing new words. The game usually works better if every card does not have a
corresponding word so that the flow of the game is not broken up too much.
cha hiu lm
cha hiu lm
cha hiu lm
not understand yet
not understand well
| 1/31

Preview text:

cha hiu cha hiu lm
Use any pack of cards, such as "Uno" cards or playing cards, and play any card game. Write the
numbers of the cards on the board (vd 10,9 ,8 ) in a list. Next to each number, write a word you
would like the children to read or practice (e.g. 10 is big, 9 is small). When the children play one of
the cards during the game, they either read the correstponding word,or make a sentence using it.
For example, when a child plays a 10, she could say Elephants are big. Start off with easy words,
and while they are playing, change some of the words, gradually making them more difficult and
introducing new words. The game usually works better if every card does not have a
corresponding word so that the flow of the game is not broken up too much. cha hiu lm cha hiu lm not understand yet not understand wel