Report tài liệu
Chia sẻ tài liệu
Tiếng anh cơ bản 2: Unit 10 price | Học viện tài chính
Tiếng anh cơ bản 2: Unit 10 price. Price is a crucial factor for both companies and consumers. For companies, pricing their products or services correctly can make the difference between success and failure in the marketplace. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời đọc đón xem!
Môn: Tiếng anh cơ bản 2 143 tài liệu
Trường: Học viện Tài chính 293 tài liệu
Tác giả:

Tài liệu khác của Học viện Tài chính
Preview text:
lOMoAR cPSD| 48632119
1. Price is a crucial factor for both companies and consumers. For companies, pricing their
products or services correctly can make the difference between success and failure in the
marketplace. If prices are too high, customers may choose to buy from a competitor, while
prices that are too low can lead to decreased profit margins.
For consumers, price plays a significant role in their purchasing decisions. They are always on
the lookout for the best value for their money and may compare prices across different brands
or retailers before making a purchase. For some consumers, a lower price may be the deciding
factor, while others may be willing to pay more for higher quality or better features. 2.
Tài liệu liên quan:
-
Tổng hợp công thức làm bài tập viết lại câu môn tiếng anh cơ bản 2 | Học viện tài chính
385 193 -
Tổng hợp đề ôn tập tiếng anh cơ bản 2 | Học viện tài chính
336 168 -
Tổng hợp đề ôn tập môn tiếng anh cơ bản 2: Đề 1| Học viện tài chính
202 101 -
Tông hợp đáp án câu hỏi bài tập tiếng anh cơ bản 2 | Học viện tài chính
231 116 -
Tổng hợp tài liệu Progress Test 5 môn tiếng anh cơ bản 2 | Học viện tài chính
196 98