-
Thông tin
-
Hỏi đáp
Tiêu chí cấm điểm bài thi nói SPEAKING ĐT HỌC SINH GIỎI QUỐC GIA THPT
Tiêu chí cấm điểm bài thi nói SPEAKING ĐT HỌC SINH GIỎI QUỐC GIA THPT dành cho ôn luyện các Kỳ thi học sinh giỏi THPT dành cho các bạn học sinh, sinh viên tham khảo, ôn tập, chuẩn bị cho kì thi.
Chủ đề: Speaking 5 tài liệu
Tài liệu dành cho học sinh chuyên Anh 761 tài liệu
Tiêu chí cấm điểm bài thi nói SPEAKING ĐT HỌC SINH GIỎI QUỐC GIA THPT
Tiêu chí cấm điểm bài thi nói SPEAKING ĐT HỌC SINH GIỎI QUỐC GIA THPT dành cho ôn luyện các Kỳ thi học sinh giỏi THPT dành cho các bạn học sinh, sinh viên tham khảo, ôn tập, chuẩn bị cho kì thi.
Môn: Chủ đề: Speaking 5 tài liệu
Trường: Tài liệu dành cho học sinh chuyên Anh 761 tài liệu
Thông tin:
Tác giả:
Tài liệu khác của Tài liệu dành cho học sinh chuyên Anh
Preview text:
SPEAKING CRITERIA CHECKLIST
Name of the speech maker: _____________________ Criteria Details Task achievement
The speech is generally well-developed and sufficient to the task.
There is a clear progression of ideas.
Most of the information included are relevant to the task despite the presence of minor errors.
Coherence & cohesion The speaker has made full and appropriate use of the organization pattern.
The speaker has made use of a wide range of connectors and other cohesive devices. Grammar
The speaker has demonstrated excellent use of a variety of structures.
The speaker has maintained consistent control over complex language. Vocabulary
The speaker has made use of vocabulary with full flexibility and precision in all topics.
The speaker has demonstrated a good command of idiomatic
expressions and colloquialism. Pronunciation
The speech is generally intelligible despite minor splices in
pronunciation or intonation patterns.
The speaker is able to use stress and intonation to convey different
shades of meaning or express feelings. Delivery manner
The speech reaches the time limit.
The speaker can express himself/herself at length with a natural,
effortless and unhesitating flow.
The speaker can backtrack and restructure around a difficulty without noticeable effort. Further comments:
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________