Thuyết trình Mar - Thuyết trình Mar - Tài liệu tham khảo | Đại học Hoa Sen

Thuyết trình Mar - Thuyết trình Mar - Tài liệu tham khảo | Đại học Hoa Sen và thông tin bổ ích giúp sinh viên tham khảo, ôn luyện và phục vụ nhu cầu học tập của mình cụ thể là có định hướng, ôn tập, nắm vững kiến thức môn học và làm bài tốt trong những bài kiểm tra, bài tiểu luận, bài tập kết thúc học phần, từ đó học tập tốt và có kết quả

Môn:

Marketing (MK191P1) 310 tài liệu

Trường:

Đại học Hoa Sen 4.8 K tài liệu

Thông tin:
20 trang 1 tháng trước

Bình luận

Vui lòng đăng nhập hoặc đăng ký để gửi bình luận.

Thuyết trình Mar - Thuyết trình Mar - Tài liệu tham khảo | Đại học Hoa Sen

Thuyết trình Mar - Thuyết trình Mar - Tài liệu tham khảo | Đại học Hoa Sen và thông tin bổ ích giúp sinh viên tham khảo, ôn luyện và phục vụ nhu cầu học tập của mình cụ thể là có định hướng, ôn tập, nắm vững kiến thức môn học và làm bài tốt trong những bài kiểm tra, bài tiểu luận, bài tập kết thúc học phần, từ đó học tập tốt và có kết quả

17 9 lượt tải Tải xuống
IV. SWOT
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
Two famous strategies Vietravel uses for its strengths:
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
Two famous strategies Vietravel uses for its weaknesses:
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
V. STP
1. Segmenting the Vietnamese Market
1.1. Segmentation based on geography
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1 slide
1.2. Segmentation based on the demographic
1 slide
1 slide
1.3. Segmentation based on the product usage
The combo
Products according to
requirements of clients
Other products
Historical and cultural tourism Tour according to requirements of clients TT La Xanh
Tourism event Convention tour Asian express
Tourism resort Study tour Vietravel training
Wellness tourism Travel service in Viet Nam VIMAC
Ecotourism Travel service in other countries Ticket center
Adventure travel
Visiting relatives tourism
Transit travel
Sea travel
Sports tourim
2. Targeting and selecting segmentations
1 slide
3. Positioning – SCA
3.1. About the proprietary information
1 slide
3.2. About the scale
1 slide
3.3. About the intellectual property
1 slide
3.4. About the location
1 slide
1 slide
1 slide
3.5. About the locked-up supply
1 slide
3.6. About the network effect
1 slide
3.7. About the innovation
1 slide
3.8. About the brand loyalty
1 slide
VI. MARKETING MIX STRATEGIES - THE STRATEGIES CREATING SUCCESS
FOR VIETRAVEL IN VIET NAM NOWADAYS
1. The values strategy
1 slide
2. The market development strategy
1 slide
3. The products development strategy
1 slide
4. Diversification strategy
1 slide
5. Cost-base pricing strategy
6. Penetration pricing strategy
1 slide
7. Economy pricing strategy
8. Psychology pricing strategy
9. Advertising strategy
1 slide
10. PR and vouchers
1 slide
III) THE 5 IMPORTANT PROPOSALS OF VIETRAVEL
1 slide
1 slide
1 slide
| 1/20

Preview text:

IV. SWOT  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide
Two famous strategies Vietravel uses for its strengths:  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide
Two famous strategies Vietravel uses for its weaknesses:  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide V. STP
1. Segmenting the Vietnamese Market
1.1. Segmentation based on geography  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide  1 slide
1.2. Segmentation based on the demographic  1 slide  1 slide
1.3. Segmentation based on the product usage Products according to The combo Other products requirements of clients
Historical and cultural tourism
Tour according to requirements of clients TT La Xanh Tourism event Convention tour Asian express Tourism resort Study tour Vietravel training Wellness tourism Travel service in Viet Nam VIMAC Ecotourism
Travel service in other countries Ticket center Adventure travel Visiting relatives tourism Transit travel Sea travel Sports tourim
2. Targeting and selecting segmentations  1 slide 3. Positioning – SCA
3.1. About the proprietary information  1 slide 3.2. About the scale  1 slide
3.3. About the intellectual property  1 slide 3.4. About the location  1 slide  1 slide  1 slide
3.5. About the locked-up supply  1 slide 3.6. About the network effect  1 slide 3.7. About the innovation  1 slide 3.8. About the brand loyalty  1 slide
VI. MARKETING MIX STRATEGIES - THE STRATEGIES – CREATING SUCCESS
FOR VIETRAVEL IN VIET NAM NOWADAYS 1. The values strategy  1 slide
2. The market development strategy  1 slide
3. The products development strategy  1 slide 4. Diversification strategy  1 slide 5. Cost-base pricing strategy
6. Penetration pricing strategy  1 slide 7. Economy pricing strategy 8. Psychology pricing strategy 9. Advertising strategy  1 slide 10. PR and vouchers  1 slide
III) THE 5 IMPORTANT PROPOSALS OF VIETRAVEL  1 slide  1 slide  1 slide