Quản trị sản phẩm(01)

10 tài liệu 0 đề thi 201

Danh sách Tài liệu

  • A new product - fruit squeeze | Final Report Product Management

    5 3 lượt tải 51 trang

    Vietnam's economy in particular and the world in general are on a strong development momentum, so people are also gradually paying attention to their  health. Even in the present era, health problems are gradually becoming popular  and people are of great concern. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời đọc đón xem!

    3 ngày trước
  • Faculty of economics & administration specialized marketing | Product Management Final Report

    4 2 lượt tải 54 trang

    Canned food products attract workers who do not have much time to prepare meals, students, students,.. Most of all, canned products with low cost, suitable for all  people, full of nutrients, bring a meal with full protein, starch, fiber and good for  health. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời đọc đón xem!

    3 ngày trước
  • TH True Milk | Final Report Product Management

    4 2 lượt tải 26 trang

    TH Group maintains its pioneering position in the fresh milk industry in the Vietnamese market and achieves impressive growth numbers in 2022. TH true  MILK is accounting for nearly 45% of the market share in the fresh milk segment  in the mature market. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời đọc đón xem!

    3 ngày trước
  • Bài tập Product Management: Scoring Model for Mobile Store Options | Đại học Hoa Sen

    3 2 lượt tải 3 trang

    Design a mobile store on a small truck, 2 sides of the car design open doors to serve customers. Running on a fixed route, the customers can contact via phone/  app to know the location and time of daily operation. 2 members/vehicle including  driver. investment cost: 800 million VND. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời đọc đón xem!

    3 ngày trước
  • Cocoon | Final Project Report Product Management

    3 2 lượt tải 46 trang

    All the information and data in this report are not copied or taken from any other sources without proper citation. If information from other sources is used, our  group has followed the correct rules and principles for citing and referencing, and  all sources are clearly stated. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời đọc đón xem!

    3 ngày trước
  • New Product Development for Pizza 4P's | Final Report Product Management

    2 1 lượt tải 49 trang

    Pizza 4P's targets consumers 18 years and older who live and work in big cities  such as Ho Chi Minh City, Hanoi, Da Nang, and Hai Phong. In addition, eating out  is also becoming an essential part of modern life due to the increasing demand for  making friends, meeting business partners, most of whom are students or people  with stable income. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời đọc đón xem!

    3 ngày trước
  • New Product Development of Vin BBC | Product Management Report

    1 1 lượt tải 31 trang

    With the ability to keep hot and cold for up to 3 - 5 days, this lunch box is the ideal choice for office lunches, picnics, or long trips. The lunch box is designed with  advanced insulation technology, ensuring food is always at the ideal temperature  without using electricity. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời đọc đón xem!

    3 ngày trước
  • Phát triển sản phẩm cho thương hiệu Vinamilk | Báo cáo cuối kỳ Quản trị Sản phẩm

    11 6 lượt tải 26 trang

    Vinamilk - một niềm tự hào của người Việt hiện đang là công ty sản xuất sữa và các chế phẩm từ sữa chiếm thị phần hàng đầu trong nước. Vì lẽ đó, việc sáng tạo và  phát triển thêm nhiều dòng sản phẩm mới cho doanh nghiệp này đóng một vai trò  cực kỳ quan trọng với mục đích luôn cung cấp các sản phẩm từ sữa để phục vụ  người dân trong nước. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời đọc đón xem!

    5 ngày trước
  • Máy pha cafe tự động Espresso M1 | Báo cáo Đề án Cuối Kỳ: Quản trị Sản phẩm

    11 6 lượt tải 48 trang

    Có thể nói rằng, 80% người Việt Nam gắn bó với cà phê thường xuyên trong cuộc sống hằng ngày, và tỷ lệ những người có niềm đam mê mãnh liệt với cà phê là  không hề nhỏ. Văn hóa cà phê của người Việt Nam cũng rất đa dạng, và thói quen  uống cà phê của mỗi người cũng không hề giống nhau. Tài liệu giúp bạn tham khảo, ôn tập và đạt kết quả cao. Mời đọc đón xem!

    5 ngày trước
  • Chiến lược phát triển sản phẩm Oganic gold M1 công ty VINAMILK | Đại học Hoa Sen

    130 65 lượt tải 72 trang

    Chiến lược phát triển sản phẩm Oganic gold M1 công ty VINAMILK | Đại học Hoa Sen được sưu tầm và thông tin bổ ích giúp sinh viên tham khảo, ôn luyện và phục vụ nhu cầu học tập của mình cụ thể là có định hướng, ôn tập, nắm vững kiến thức môn học và làm bài tốt trong những bài kiểm tra, bài tiểu luận, bài tập kết thúc học phần, từ đó học tập tốt và có kết quả

    1 năm trước