-
Thông tin
-
Hỏi đáp
Syllabus. Academic Writing 2022. CLC | Academic Writing C1 | Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Thành phố HCM
Dưới đây là một tóm tắt về chương trình học "Academic Writing C1" tại Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh, dựa trên năm 2022:
Academic Writing C1 8 tài liệu
Trường Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh 0.9 K tài liệu
Syllabus. Academic Writing 2022. CLC | Academic Writing C1 | Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Thành phố HCM
Dưới đây là một tóm tắt về chương trình học "Academic Writing C1" tại Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh, dựa trên năm 2022:
Môn: Academic Writing C1 8 tài liệu
Trường: Trường Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh 0.9 K tài liệu
Thông tin:
Tác giả:
Tài liệu khác của Trường Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh
Preview text:
lOMoAR cPSD| 40749825
Syllabus. Academic Writing 2022. CLC
Academic Writing C1 (Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh) lOMoAR cPSD| 40749825
University of Social Sciences and Humanities
Faculty of English Linguistics and Literature (EF) ACADEMIC WRITING Semester I / 2022 Lecturer:
Ms. Phạm Thị Hồng Ân, M.A. honganp@rocketmail.com Week Date Contents Group work assignments 1 6/9/2022 Introduction to the course
Chapter 1: Paragraph Structure
Required reading: Oshima, A., & Hogue, A. (2006). 2 13/9
Chapter 2: Unity and Coherence
Chapter 3: Supporting Details: Facts, Quotations, and Statistics
Required reading: Oshima, A., & Hogue, A. (2006). 3 20/9
Unit 3: Using Original Sources
Required reading: Folse, S. K., & Pugh, T. (2019). 4 27/9
Unit 1: Reviewing the Essay
Required reading: Folse, S. K., & Pugh, T. (2019). 5 4/10
Unit 1 (cont.): Reviewing the Essay
Required reading: Folse, S. K., & Pugh, T. (2019). 6 11/10
Unit 2: The Writing Process
Required reading: Folse, S. K., & Pugh, T. (2019). 7 18/10
Unit 4: Cause-Effect Essays Writing assignment 1
Required reading: Folse, S. K., & Pugh, T. (2019). 1 lOMoAR cPSD| 40749825 8 25/10
Unit 5: Comparison Essays Writing assignment 2
Required reading: Folse, S. K., & Submission of Cause-Effect Pugh, T. (2019). Essays 9 1/11
Unit 6: Reaction Essays Writing assignment 3
Required reading: Folse, S. K., & Submission of Comparison Pugh, T. (2019). Essays 10 8/11
Unit 7: Argumentative Essays Writing assignment 4
Required reading: Folse, S. K., & Submission of Reaction Pugh, T. (2019). Essays 11 15/11
Unit 8: The Research Paper Submission of Argumentative Essays
Required reading: Folse, S. K., & Pugh, T. (2019). 12 22/11
Unit 8 (cont.): The Research Paper
Required reading: Folse, S. K., & Pugh, T. (2019). Revision
Required Texts and Materials:
• Folse, S. K., & Pugh, T. (2019). Great Writing 5: From Great Essays to Research
(5th ed.). Cengage Learning.
• Oshima, A. &Hogue, A. (2006). Writing Academic English. 4th ed. Pearson Education.
Supplementary Material:
• Langan, J. (2008). College Writing Skills (International 7th ed). McGraw-Hill. Policies:
- Students absent more than 2 class meetings are not allowed to take the Final Test.
- Late submission is not accepted.
- Plagiarism results in a failing grade. Assessment: - Mid-term test: 30% O Group work assignments: 60% O Individual assignments: 40% - Final assessment: 70% 2