-
Thông tin
-
Quiz
Cấu trúc ôn tập học phần Tiếng anh cơ bản
Cấu trúc ôn tập học phần Tiếng anh cơ bản của trường đại học Tài chính - Marketing giúp sinh viên củng cố, ôn tập kiến thức và đạt kết quả cao trong bài thi kết thúc học phần. Mời bạn đón đón xem!
Tiếng anh cơ bản 177 tài liệu
Đại học Tài Chính - Marketing 679 tài liệu
Cấu trúc ôn tập học phần Tiếng anh cơ bản
Cấu trúc ôn tập học phần Tiếng anh cơ bản của trường đại học Tài chính - Marketing giúp sinh viên củng cố, ôn tập kiến thức và đạt kết quả cao trong bài thi kết thúc học phần. Mời bạn đón đón xem!
Môn: Tiếng anh cơ bản 177 tài liệu
Trường: Đại học Tài Chính - Marketing 679 tài liệu
Thông tin:
Tác giả:


Tài liệu khác của Đại học Tài Chính - Marketing
Preview text:
lOMoARc PSD|36126207
1. Ways we can be better communication during meeting
Be Yourself don't lose yourself or pretending to be someone you're not. The best
way to create a good impression is by being your authentic self. Doing this will make
you feel more confident, help you to build trust.
- When you are not speaking make sure that you are practising good listening skil s.
Communication is a two-way process. Actively listening to your colleagues can help
you to better understand and communicate with them.
A warm and confident smile will put both you and the other person at ease. So
smiling is a winner when it comes to great first impressions. But don't go overboard with this
When it comes to making a good first impression, body language can often speak louder than words.
Pay close attention to body language to project appropriate confidence : stand tall,
smile (of course), make eye contact 2. stay at work , coomunication style (work
based). no joking, regardless of whether it's an acquaintance or someone -Thí
advantage is to show seriousness and professionalism, to focus on the task, and to
get the respect of others. Disadvantage is causing stress in others and lack of connection to others 3 making a meeting succesfull
. Start on Time. End on time. To ensure not to keep everyone waiting. A definitive end
time will help ensure that you accomplish what's on your agenda and get people back to their work promptly.
- the moderator should be someone who knows how to run effective meetings. The
moderator should also act as a timekeeper and watch the correct flow of the
meeting, making sure the agenda is on track.
4. some issues may arise during meeting
- a leader who begins to emphasize their personal answer. lOMoARc PSD|36126207
Solu: Leaders should embrace neutrality. If they want others’ input and opinions, then ask and listen. If
they don’t want others’ ideas, they should not have a meeting -All too often, meetings dive deep into the
weeds, or challenge the purpose. Nobody wants more meetings, they only want results.
Solu: To avoid scope creep in the meeting, carefully craft a written statement reflecting the scope 5.advice yourself
Eye contact creates moments where you can sense the emotions of others. It links
the emotional state of two people and creates empathy, intimate bonding